Saturday, February 12, 2011

G SPOT ATAU 9 SPOT

Hari ni aku melepak dengan kawan aku yang lama dah aku tak jumpa. Aku melepak tepi jalan ja. Tak da lah melepak sampai ke restoran 40 60 bintang tu. Macam-macam aku sembang dengan dia, buat apa sekarang ni, dan banyak lagi la.. Aku bukan nak cerita tentang apa yang aku dengan dia sembang. Dan kalau aku ceritakan pun, korang bukan nak baca pun. Buang masa korang ja kan.

Dah lebih 19 minit menyembang, terasa haus la pula kerongkong aku ni. Aku ajaklah member aku ni gi minum. Niat aku memang nak belanja dialah. Sampai depan kedai runcit tu, aku tanyalah dia nak minum apa, dia jawab dia nak 100 Plus. 

Aku masuklah kedai, then tengok, 100 Plus tak ada. Aku cakaplah kat member aku. Pastu dia jawab camni.

"Ang ambillah air g spot"

Aku pula bertambah bingunglah, nak ke mampus nak ambil air g spot. Kebetulan yang jaga kaunter tu pula perempuan. Lagilah aku naik segan.

Pastu aku coverlah sikit,

"Ang masuklah ambil sendiri, aku tak tahu yang mana satu"

Gambar hiasan dari Google.

So, dia masuklah ambil dan terus dia capai air 9Spot keluaran Power Root. Aku ni dah terkekeh dah ketawa. Kawan aku tu naik bingung kenapa aku ketawakan dia. Keluar ja kedai, bertambah besarlah ketawa aku dan seluruh dunia sedang memerhatikan aku dan member aku ni.

Aku cakaplah kat dia, jom gerak gi tepi padang belakang kampung. Sampai ja kat sana, dia tanya lagi,

"Awat ang gelak tadi?" So aku terangkanlah apa maksud sebenar G-SPOT. Korang nak tahu tak apa tu G-SPOT, korang google lah. Memang aku nak sambung gelak lagi.

**Tapi kekeliruan ini salah siapa?

1 Comment:

sembang said...

G-Spot erk..
hehehehe..
segan SK nk ckp..
hehehehehe..