Tuesday, September 21, 2010

AKU AKAN DI HACKER KE?

Berikutan dengan post yang bertajuk BACA INI KALAU ANDA TIDAK MAHU MENJADI MANGSA HACKER lalu, ia telah menimbulkan kemarahan si najis w3d0z itu. Semalam September 20, 2010 11:16 PM, aku telah ditinggalkan 1 komen yang berbaur ugutan, dan trafiknya memang datang dari Indonesia. **Oppss, tajuk bukan di hacker, sepatutnya di hack je..

Apa aku patut buat ni? Patutkah aku takut dan minta maaf dengannya? Dia cakap nak hack aku punya blog... Dey Podahh chit, ko dengan tuhan pun tak takut nak suruh aku takut dengan ko!!! Sabar cik Almy, sabar.. :-D hehe.. itu kata hati aku mula-mula, tapi kita kena amalkan keharmonian..

Kepada si w3d0z, terima kasih tau sebab link kan nama ke blog AKU KE INI. Bangganya tidak terhingga bila orang sanggup komen dan letakkan nama dia link ke blog Almy ni.. Thanks a lots sebab tambahkan trafik Almy secara tak langsung.. Siapa lagi sanggup buat begitu?

Bukti trafik dari Indonesia sebelum komen ugutan ditinggalkan.

Ugutan yang diterima..

**JANGAN KLIK KAT NAMA W3DOZ SEBAB IA AKAN LINK KE PAGE PHISING TU, MULA-MULA MEMANG AKAN MUNCUL BLOG NI, PASTU AKAN KUAR PAGE MINTA PASSWORD DAN ID..

Kepada semua blogger-blogger Malaysia dan juga kepada yang berasa untuk hidup dalam keharmonian di dalam dunia maya ini, sudahkah anda buat laporan kepada Cyber999 dan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).. Ayuh bangun jalankan tanggungjawab kita bersama. Sudikah anda semua hidup dan sign in ke blog anda sendiri dalam ketakutan? Tidak kan? So, bangunlah mengkritik demi keamanan sejagat.

Almy tak nak story lagi apa yang Almy tengah buat sebagai langkah berjaga-jaga untuk risiko Almy dedahkan semua ini. Almy tak kisah dikalahkan oleh si najis tu, andai blog ini tergadai sekalipun, Almy akan teruskan perjuangan hancurkan si Najis w3d0z dan pastikan sampai dia sedar, bukan dirinya sahaja pandai dan bijak. Dan juga dia akan terima balasan yang setimpal dari pihak berwajib. BANGUNLAH WAHAI BLOGGER MALAYSIA..

15 Comment:

Ellen said...

hai dik...sampai begini sekali...adoii..akak pn dah nak takut ni..so amcm kita tau mereka tu mengugut ya...

Almy said...

Apa nk ditakutkan? Pertahankan hak kita adalah jihad.. :) Jgn dibiarkan budak tak matang tu bermaharajalela..

aSmiDar said...

Almy..eda nak tau cara nak cek nak tau dari mane pembaca blog kita tu??
(soalan pon dah berterabur ni...)
faham tak??

Hacker Malaysia said...

Jangan risau, ini dia Hacker Malaysia akan campur tangan..kah..kah..ingat Indonesia je ke ada hacker? Ha'ah, if you read this, (specially untuk hacker Indonesia tu), Anda harus ingat ini baik-baik, sebelum anda menghapuskan lebih banyak blog Malaysia, aku akan menghapuskan kau dulu..ingat kau je ke tau benda2 IRC Command tu, hacker software, buat fishing semua? Aku punya guru Kevin lah, Hacker No 1 Malaysia..kau tunggu Hacker Indonesia, ini Hacker Malaysia mahu datang haa...

Almy said...

Ini alamat blog w3d0z..kalau tol nk buat, buat la, almy xnk bertindak apa2 lagi..hanya menunggu usaha dari pihak berwajib..

http://w3doz-hacker.blogspot.com/

Almy said...

Ada ura2 yg kata almy dh kena hack, don worry la, stkat sekarang almy ok ja lgi...

aSmiDar said...

Almy dah delet eh komen najis tu??

aSmiDar said...

syukurla..:)

Almy said...

xdlete pon, biarkan dia rasa dia hebat dulu...

Ana said...

btul awk yg kna ugut?

Almy said...

Betul la cik Hana Ayra...

Ezao' Edogawa said...

jgn risau la pasal hack tu...
dia sbnrnyapun tak tahu cmna nk hack org. ckap je tu.

w3d0z said...

Ju7st want to say.....aksi ku cuman untuk untuk membalas blogger malaysia yang menghina indonesia
http://www.indonbodoh.blogspot.com
selama blog itu masih bisa di akses...maka w3d0z-hacker tak akan berhnti mengganyang blogger malaysia...
penghinaan pada bangsa kami sudah cukup membuat marah
buankah itu juga nila setitik rusak susur sebelanga?

Almy said...

w3d0z, bukan aku cuba menghina kamu, atau membenci kamu, tidak sesekali, aku berharap kita dapat capai keharmonian dalam dunia blogging.. 2 negara kita saling berpecahan kini, patutkah kita menjadi minyak kepada perpecahan itu? Ayuh, kita bersama capai keharmonian antara kita dalam dunia maya ini...

Anonymous said...

My dad has been writing a book precisely on point with this blog, I have emailed him the web address so perhaps he could pick up a couple pointers. Fantastic Job.