Tuesday, March 23, 2010

Siti Nurhaliza Mengandung

Firstly tahniah aku ucapkan buat Dato Siti Nurhaliza, penyanyi nombor 1 malaysia ni. Tapi itu pun belum pasti lagi dia mengandung atau tak lagi an. Kalau betul pon tak terlambat juga la aku ucapkan Tahniah kepada beliau.

Mungkin semua orang dah tahu pasal kes ni, yang diterjah kepada semua dalam melodi pada ahad lepas. Tapi aku bukan lah peminat Siti sangat, cuma ada la sikit2 lagu dia yg berjaya tawan hati aku ni. tu pon atas sebab-sebab tertentu lah..


Aku bukan nak huraikan panjang lebar sal kes ni, cuma aku nak luahkan sedikit ketidak puasan hati aku ni kat pengacara sesi "Terjah" kat dalam melodi tu, Naz Ahmad. Dia ok, tapi caranya yg terlalu menjaga tepi hal artis-artis sangat keterlaluan, Hampir setiap hari dia menerjah Dato Siti ni, kalau tak percaya, korang tengok lah tv3 seharian.. Tak patut la dia buat camtu.

Kan Siti sendiri dah bagitahu yg akan buat satu sidang akhbar untuk semua itu, dan sabar ja la tunggu. Yg kalut dan gelabah sgt nak tahu sampai ganggu appoinment dan jadual harian orang kenapa? Kenapa Naz??

Peminat setia siti pun tak keterlaluan macam kau..
Aku yg cuma tengok kat tv je pon, rasa 'fedup' n rimas dgn cara Naz ni. Bukan aku je, tp guard hospital ke klinik pon tarik muka dengan si mamat Naz ni. Tak reti ke orang cakap 'Sabar, sabar, sabar'

Aku tahu lah tu kerja kau, tapi jangan lah melampau sampai camtu sekali. Artis-artis lain pon dh banyak fedup n terasa dgn kau..

0 Comment: