Sunday, May 2, 2010

Mas Idayu di Malukan?

Mentor musim ke-3 dahulu menyaksikan mentor Mas Idayu dan protege nya, Black merangkul juara. Kali ini dalam mentor musim keempat, protege Mas Idayu, Shaq, dalam persembahannya sebentar tadi menyaksikan kejatuhan dirinya kerana Mas Idayu tiba-tiba je suruh dia berhenti ketika di pertengahan lagu..

Shaq, menyanyikan lagu Kasihnya Laila, dengan suara yang teramat sumbang. Mas Idayu menyelamatkan keadaan menyuruhnya berhenti dan menjadi gempar seketika di dalam studio. Di tambahkan lagi, persembahan malam ini adalah Live di TV3. 

 Black Dan Mas

Mas Idayu menjelaskan protegenya sudah di nasihatkan doktor supaya tidak membuat persembahan pada malam ni, namun dia bertegas gak nak buat,, Lastly, dia kena gelak pada mulanya, sehingga la Mas Idayu menjelaskan hal sebenarnya. Baru la penonton faham. Ingatkan memang suara Shaq tu sumbang, tapi tak kan la mentor yang telah membimbing Black sehingga menjadi juara pada musim lepas silap memilih orang kan?

"Stop, stop," ucapan Mas Idayu yang menggemparkan studio.
"Doktor nasihatkan Shaq jangan teruskan persembahan malam ni, tapi dia tetap ingin mencuba. Saya suruh dia berhenti kerana tak nak dia malukan diri dia dan diri saya"

Hampir begitu la kata-kata Mas Idayu tadi.
Namun, semangat Shaq untuk terus membuat persembahan agak membanggakan walaupun dia tahu persembahan tadi hampir memalukan dirinya sendiri.. Apa-apapun, tahniah dan teruskan berusaha..
Shaq


4 Comment:

Anonymous said...

ali..
wat le crte psl kwn2..
srn0k cket aku bce...

-Hang_pa_pasai??!-

ali said...

crite cmna?

Anonymous said...

ala...
bl0gger... pndai2 le wat ayt sndri... hua3

-Hang_pa_pasai??!-

Dissertation Writing Help said...

well i like your post . .the information in your post is quite good;) . .nice work .. Thanks a lot keep sharing:)

Dissertation Writing Services