Wednesday, March 9, 2011

PERSONALITI DARI TULISAN

Almy nak sokong hampir seratus peratus apa yang dikatakan oleh cik Diana. Ada ka patut cik Diana cakap cara penulisan tidak menggambarkan sikap sebenar blogger. Memang betul pun dengan apa yang Almy lalui sebelum-sebelum ni.

Dan dengan cara penulisan Almy sendiri pun lain sangat dengan diri Almy. Kalau kawan-kawan yang baca, ramai tertanya-tanya, betul ke ko yang tulis ni. Almy nak cakap apa, Almy jawab je la, bukan aku yang tulis, anak mak lang aku yang tulis. ^_^


Tetapi, apa yang kita tulis itulah yang dinilai dan mempunyai nilai sendiri. Kita hanya kongsikan apa yang kita rasa menarik. Dan penyampaian kita yang akan jadikan kita berbeza. Tak gitu?

3 Comment:

Siti Safiyyah said...

segan bila ade kawan2 kite bace blog kite. erk maksudnye kawan2 di alam realiti bace. pastu mesti diaorg cakap, eh ko ke yg tulis ni? nak je kata, eh taklah. kembar aku tulis. ;p


psstt : Kata ustaz, tak baik buruk sangka kan? ^^

MaTNaggeR said...

dalam hal ni aku anggap half half jer.... mabe ade some penulisan daripada personaliti dan ade yang tak =)

Almy said...

Dah tukar dh alonxp ^_^ . sblum ni cuma bz cket, ada2 ja spam.. Tp kna biasakan lah pas ni.. G pon, nk letakkan je sapa2 yg anon tu dlm spam, ckup masa, pdm je trus..