Sunday, November 21, 2010

CUBA TEKA KALAU ANDA PANDAI

Semalam tengah sibuk buat kerja, ternampak satu papan tanda yang memang tak pernah aku nampak lagi sebelum ni. Mula-mula fikir, apa yang patut aku jawab kalau time tu ada anak aku yang tanya? Caption apa yang sesuai untuk papan tanda tu?


Ok, apa yang patut aku jawab andai anak aku tanya?

A.  Kawasan Manusia, Ayam dan Itik Melintas.
B.  Awas, Ayam dan Itik Liar Di Kawasan Ini.
C.  Jika Melalui Sini, Beri Makan Ayam dan Itik.
D.  Jika Dikejar Ayam dan Dan Itik, Sila Lari ke Atas Pokok.

So, apa jawapan yang sesuai?

**Nasib baik tak berkahwin dan ada tak ada anak lagi, so aku tak payah la fikir jawapan untuk jawab T_T

22 Comment:

shark said...

jwapan saya D

azwa_amani said...

saya pilih d sebab ade anak panah...hehehhe...lawak lahh

Nur Ezzat said...

wakaka.. lawak la..
ezzat pilih b..ngee~

acepa weet said...

haha lawaknye ne kat mane neh

cik zaza said...

D jugak jwpn sy..rasenye sgt sesuai sbb tanda ni dletak kat pkok..huhu

~amalina~ said...

dengan eksitednya sy jawab D!!hehe

Siti Mashitah Saidin said...

pilih D!
wlapon x da anak~

Serba Ter said...

Lebih asyik pilih D
lucu...

ghost writer said...

berhati-hati dengan pemungut telur ayam dan itik,sila bagi laluan.

ziha said...

serius? ade ke papan tanda cmni??

S..U..D..@..I..S said...

saya rasa ada lagi satu jawapan iaitu
E - Pilih ayam atau itik, semua free

Solihin Zubir said...

ahahhaa.. ada jugak ke papan tanda camni? adeyhhh...

ahmad endo said...

talian hayat....hehehe

Almy said...

Betul, tak tipu, ramai saksi dgn Almy..kalau nak tengok depan mata, dtg la perlis.. :-D

M a W a D D a H said...

jwpnnya F: sila bercakap ngan ayam ngan itik kalau boring...

kekekek

iza said...

Salam...

Rasanya itu B kot..

Ain Atika Zailani (PAL) said...

hahaha,,,kelakar nya papan tanda macam ni...ape la maksdnye 2 kan..hihi..

cacing said...

kalo itik kejar, sila kejar balik itik tu...

Amirah Yusof said...

haha..lawak siot papan tanda ni!

deem said...

uik?betul ke papan tanda ni?kat mana jumpa....hehehe...

Almy said...

Hihi..kat perlis..

deem said...

kat perlis banyak ayam dan itik yg berkeliaran ke?sampai kena buat papan tanda ni?aku pun pilih D la...hahahaha