Saturday, February 27, 2010

Syeikh Yusoff Al-Qaradhawi dan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Mengarut??

Ulama besar, Dr Syeikh Al-Qaradhawi, Ketua Persatuan Ulama Islam se-Dunia dan Tuan Guru di Malaysia mengarut ka??? Aku tak kata diorang 2 mengarut, tapi sebelum ni ada yang cakap Tuan Guru Nik Abdul Aziz mengarut n merepek,,sbb kes apa aku tak berapa pasti.. Kini berani tak ada yang nak kata Syeikh Yusoff Al-Qaradhawi mengarut n merepek?? sbb apa???



Ini adalah berkaitan dengan isu kes liwat Datul Seri Anwar Ibrahim,, Ulama besar ni (Syeikh Yusoff al-Qaradhawi la) telah menggesa kerajaan untuk menggugurkan dakwaan liwat ke atas Datuk Seri Anwar.. Kenapa jadi macam ni??? Adakah ada mulut n khabar nak kata Ulama Besar ni dah mula mengarut lepas ni??? 

Syeikh berkata lagi, Anwar adalah SEORANG PEMIMPIN yang di hormati di peringkat  antarabangsa dan juga dunia Islam sendiri.. Syeikh menegaskan lagi "APATAH LAGI DAKWAAN DALAM KES INI DI BUAT DENGAN PENUH KERAGUAN. BAGI SAYA, JELAS ANWAR DI ANIAYA"



Syeikh telah meminta Datuk Seri Anwar Ibrahim agar tidak berputus asa dalam memperjuangkan keadilan... Syeikh Yusoff juga menyeru kepada pemimpin negara supaya kembali kepada ajaran Islam sepenuhnya.
(Aku ke???? Huh,bukan ko la,, jadi pemimipin dalam kelas pun tak pernah>>) 

Kalu nak berita yang detail n jelas g atau tak percaya Syeikh "mengarut", korang baca la Harakah BIL 1517, 26-28 FEBRUARI 2010....

hahahahahaha...... Ada sapa-sapa berani lak nak kata kat Syeikh Yusoff al-Qaradhawi yang dia mengarut n merepek?? kan ada yang berani kata Nik Aziz mengarut n merepek sebelum ni?? Kenapa tak berani pula nak kata kat Ulama Besar ni????


0 Comment: