Saturday, February 27, 2010

Evolusi KL Drift 2 ;:Kembali "Melayang" Di Seluruh Tanah Air..


Sebelum mula,aku rekemen kn kt korang suma must watching diz movie.. Cerita ini di jangka keluar pada 25 mac 2010.. Cita ni memang tol2 gempak n besh,, jalan cita yang rancak, drifting yang sempoi, tapi kurang menarik kat pelakon jer.. hakhak,,bkn suma plakon dlm cita ni xbesh,cuma setengah2 jer.. sape makan cili dya la rasa manisnya..kahkah.... Panjang lak aku melalut, aku cita kan sikit kat sini sal cerita Evolusi KL Drift 2 ni.. Cita ni adlh sambungan dari cerita sebelum ni, Evolusi KL drift,, dlm cerita ni, hero utama dah jadi drifter yang bertauliah n dpt pengiktirifan dari litar2 tertentu kat subang sana tu.. Tapi dlm hero utama nak 'top' kat dunia drifting nie, ada beberapa musuh yang dtg kmbali ntk bls dendam kat dia.. Tak sempat gak la dya nk join D1 GP kat luar negara law cm2 an (padahal.).. tapi sekurang2nya dpt gak dya merasa jadi drifter yang bertauliah hampir2 setaraf mcm Tengku Djan, Ah Fai, Ariff, Along, E-wan n yang lain2... Yang aku paling rasa (rasa jer...) sempoi n menarik dlm cita ni adlh kat stunt time hancurkan 2 bijik keta, RX7 n Supra..( Bagi kat aku kan lebih baek,membazir jer kerja diorang ni)..













0 Comment: