Sunday, December 19, 2010

LANGKAH PERTAMA BERMULA DAN BERJAYA

Alhamdulillah.. Selepas berhempas pulas dengan masa yang padat dan mencari ruang untuk memulakan langkah pertama mencapai impian Almy, akhirnya berjaya juga. Langkah pertama selesai dan mungkin selepas ini, langkah kedua dan seterusnya mungkin akan lebih sukar.

Namun, Almy harap dapat kuatkan diri dan semangat untuk menempuh pelbagai dugaan yang mendatang nanti. Walaupun agak penat, namun Almy tetap puas hati. Bagi yang masih kelabu langkah apa yang Almy tengah cakap ni, sila baca entry sebelum ni. Yang dah faham seperti SolIhin dan Nur Hani, tak payah lak gatal-gatal nak baca lagi. (^_^) Jgn marah tau. Korang dah dapat free trafik.

Thanks sangat kat diorang berdua ni sebab sudi bagi semangat kat Almy. Korang dua memang best la. Kepada Nur Hani, kenapa blog Hani under construction? Nanti Almy dah dalam keadaan yang stabil, baru Almy akan kongsikan dengan Hani ok. Sabar taw..
Maybe dah tak lama, dalam seminggu lagi. To All blogger yang tengah baca, doakan Almy berjaya dan harap nanti kita dapat bersua muka dalam alam realiti. Not dua Alam D* R*****y.. Opps..

3 Comment:

Myra Jay said...

Ok gud Luck... Moga berjaya..

Atika Natasha said...

chaiyy0k2!=)

Almy said...

thanks myra n atika..korang ni memang besh la..sokong member2..hihi~~~