Tuesday, July 27, 2010

SCREEN LAPTOP TERBALIK BERPUSING

Tengah sibuk-sibuk buat Final Projek, datang lah seorang member aku mengusung Laptop Compaq kesayangan beliau.. Kerja aku sebelum ni memang la meng 'format' apa ja yang berkaitan laptop atau pc..

Sekali dia bagi tengok latptop, berpusing-pusing la kepala dan otak aku ni.. huhu, pening-pening.. 
Maka dengan segala kudrat dan tenaga, aku pun kerahkan otak aku untuk fikir dan rotate kan pusingan.. tipu..

Nak tengok tak apa yang aku tengok?






Selepas otak aku dipusingkan 180 darjah, aku pun buat la camni..

Right Klik (kat desktop) - Graphic Properties - Rotation - Normal.
 
Hehe, siap jadi asal.. Kalau nak tengok yang asal, korang download pic dan rotatekan la sendiri.. kih kih..
Aduhh, lepas dah setelkan problem tu, sejam juga la aku nak pusingkan otak aku balik.. tu yang lambat sikit update.. tipu lagiiiiii... 
(di post pada 1.36 a.m/27 julai)

6 Comment:

sop said...

cuba check, ada urat terbelik tak masa psungkan otak tadi? huhuhu..
kalau tgk terblk ok juga..cam menarik dan cool!!

MaryamJamilah said...

hahha.. seronok gak men komputer terbalik ni. pusing2~ tertipu gue.

diana said...

boleh pusing2
gitu pulak ye..

budak ice said...

haha..tertipu juge :P

Arra JaSmY said...

hoho..baru tahu boleh pusing2..ahaks.harus dicuba neh..haha.=p

Affan Ruslan said...

aku terfikir idea jahat, cuba kenakan org, mesti cuak beb. huhu. jahatnya