Thursday, April 15, 2010

Toyota Akan Bankrap?

Aduhhhhh... Aku antara pemilik kereta keluaran toyota.. Hari tu dah kecoh sal kereta keluaran Toyota bermasalah seperti ketika memandu tetiba je terus mendadak kelajuannya.. Aku fikir dah ok la lepas tu.. Lega la sikit kan..

Tapi, malangnya semua itu tidak je berakhir cam tu, petang tadi pukul 8 lebih-lebih, aku tengok la berita Buletin Utama kat TV3 ni,,, Tup tup, dia umumkan yang Toyota di saman sekali lagi oleh pihak Amerika Syarikat sebanyak 14.6 juta US Dollar..

Terus sebak hati aku ni mengenangkan nasib yang bakal dan akan di hadapi Toyota nanti.. Kalau toyota bankrap, entah la kat mana lagi untuk aku cari barang spare part kereta aku tu.. Aku harap, angka yang disaman tu, seperti 10 sen je nilainya bagi pihak Toyota.. Jangan bankrap. Aku akan terus support Toyota..

0 Comment: