Tuesday, March 1, 2011

DRIFTER MALAYSIA DIKEJAR POLIS MENDAPAT PERHATIAN LUAR NEGARA

Aku layan satu website ni, dan aku terkejut bila terpampang gambar kereta Waja Polis Malaysia. Ianya mendapat perhatian dari luar negara. Dan penulis itu juga "respect" gila dengan drifter tu. Drifter yang menaiki RX7 itu telah melanggar polis dan berjaya meloloskan dari kepungan 3 biji kereta polis. Aku sertakan printscreen dari web tersebut. Bahasa Belanda (Dutch). Gunalah Google Translate..

http://www.clint.be/clinttv/fun/lefgozer-speelt-met-flikken-video

Dan aku cukup berbangga bila ada yang memuji drifter kita. Tapi sayang, ia sebenarnya adalah sebuah filem yang akan muncul di pawagam nanti. Korang tahu kan filem apa? Ya, filem Kongsi. Kalau korang dah baca ni, jangan la pula bagitau kat luar negara ok. Biarlah kita berbangga dengan pujian dan gossip tersebut. Ok, Aku tengah gelak ni.

Jom layan trailer KOngsi, Lu Langsi, Lu Mati. (^_^)


2 Comment:

orang muo said...

boleh tahan aksi tu..ada kelas

diana said...

belambak dah video ni kat facebook..
semua sibuk nak tag2..
hehehhe